Гарантія

Для отримання додаткової інформації

Ви можете звертатися за телефоном: 066-821-911-9

НА ВСІ ТОВАРИ, ПРИДБАНІ У НАШОМУ МАГАЗИНІ,
НАДАЄТЬСЯ ГАРАНТІЯ!

НА ВСІ ТОВАРИ, ПРИДБАНІ У НАШОМУ МАГАЗИНІ,
НАДАЄТЬСЯ ГАРАНТІЯ!

Вся продукція сертифікована та має гарантію від виробника і підлягає обслуговуванню в сервісних центрах.

Термін гарантії залежить від сервісної політики виробника і конкретного виду товару та складає від 2-х тижнів до 36 місяців.

На кожен товар, що підлягає гарантійному обслуговуванню, покупець отримує гарантійний талон та товарний чек, в якому вказана дата придбання виробу, найменування товару і термін гарантії. Документ дає право на безкоштовне усунення несправностей, що виникли в процесі експлуатації товару.

Будь-ласка, зберігайте документи та коробки протягом усього терміну гарантійного обслуговування!

 

Для отримання додаткової інформації Ви можете звертатися за телефоном: 

  066-821-911-9

return

Ви можете повернути товар протягом 14 днів після покупки (не рахуючи дня купівлі) якщо дотримані наступні умови:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію
  • програмне забезпечення не піддавалося змінам
  • збережений товарний вигляд - товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • збережені всі ярлики і заводське маркування
  • на лічильнику телефона не більше 5 хвилин розмов

Якщо товар не працює, повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Продавець залишає за собою право відправити товар в Авторизований сервісний центр для проведення перевірки на наявність прихованих недоліків і дефектів товару, що повертається.

Якщо ці умови дотримані, для здійснення повернення слід привезти товар в магазин, а також при собі мати:

  • Товар в повній комплектації
  • Документ, що підтверджує покупку (товарний чек, гарантійний талон)

Повернення грошей проводиться в день звернення, за відсутності грошей в касі магазину - до 5 днів. Розрахунки провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі.

exchange

Споживач має право обміняти придбаний товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Ви можете обміняти товар протягом 14 днів після покупки (не рахуючи дня купівлі) якщо дотримані наступні умови:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, немає слідів потрапляння рідини у виріб або на упаковку, документацію
  • програмне забезпечення не піддавалося змінам
  • збережений товарний вигляд - товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки
  • збережені всі ярлики і заводське маркування
  • на лічильнику телефона не більше 5 хвилин розмов

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару у продажу.

warranty-service

Якщо протягом гарантійного терміну в товарі виявлений недолік, Ви маєте право на безкоштовний ремонт по гарантії.

Ви можете звернутися в магазин “DENDI.Цифрова техніка” за адресою: м. Мукачево, вул. І. Маргітича, 21, у робочі дні з 09:00 до 18:00, в суботу з 09:00 до 16:00, або безпосередньо в Сервісний Центр виробника. Список адрес Сервісних Центрів є в інструкції або гарантійному талоні, що додається до техніки.

Протягом гарантійного строку здійснюється ремонт проданого обладнання при дотриманні покупцем умов гарантійного обслуговування!


 

Умови гарантійного обслуговування:

  1. Продавець зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів, проданих покупцеві, які вийшли з ладу з вини виробника, за умов:
    • наявності документа, що підтверджує покупку (товарний чек, накладна, тощо);
    • співпадіння серійного номеру, вказаного в гарантійному талоні і на виробі;
    • наявність талону виробника на гарантійне обслуговування;
    • виконання правил використання та зберігання товару, а також використання товару за призначенням.
  2. Вироби НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ гарантійному обслуговуванню у випадках:
    • виходу виробу з ладу з вини споживача;
    • невиконання споживачем вимог виробника щодо експлуатації виробу;
    • відсутності гарантійного талону;
    • закінчення строку гарантійного обслуговування;
    • відсутності або пошкодження фірмових стікерів, встановлених на виріб;
    • відсутності на виробі заводських даних: серійного номера, номера партії або пошкодження зазначених написів у ступені, що не дає можливості їх прочитати;
    • наявності механічних пошкоджень виробу;
    • несанкціонованої модифікації виробу;
    • термічного пошкодження виробу;
    • спроб ремонту, відкривання виробу покупцем самостійно або третіми особами;
    • недотримання оригінальної комплектації виробу (упаковка, драйвери, документація та ін.);
    • несправність, що сталась внаслідок некоректної роботи програмного забезпечення (діяльність вірусів, збої в ВІОS і т.д.).
  3. ГАРАНТІЯ НЕ РОЗПОВСЮДЖУЄТЬСЯ НА:
    • програмне забезпечення (операційні системи, програмні продукти);
    • витратні матеріали (картриджі, друкуючі голівки, чорнила, тонери);
    • батареї, акумулятори;
    • з'єднуючі кабелі;
    • чохли, ремені, шнурки, допоміжні засоби для кріплення товару.

term

Термін гарантії залежить від сервісної політики виробника і конкретного виду товару та складає 
від 2-х тижнів до 36 місяців.

Термін гарантії вказується в Гарантійному талоні, що видаєтся при покупці товару.

Більш детально про сервісну політику Ви можете поцікавитись на офіційних сайтах виробника.